שירת בסדיר בין 1967-1970 ולחם בהתשה במגוון מיקומים ( סוריה, ירדן, בנון, מצרים) מספר על הר דוב ביום הכיפורים שהיה בגדוד 51 בכיבוש המובלעת והחרמון
שירת כקצין הנדסה. נפצע בסמוך למערכת המכפלה כאשר חבריו נהרגו במקום
Judea and Samaria | Engineering corps | 2005 | ביטחון שוטף באיו"ש